uSPOT@upm...




akhirnye setelah 2sem a.k.a setahun aku menunggu ader gak wireless kat blok aku...yg bestnye btol2 sebelah bilik aku diorg pasang..yeah mmg bertambah2 la aku syg kat bilik aku nie...
epi2 gak la tapi ader syarat nak gunenye...

1.pelajar hanya diberi kredit 40jam sahaja dalam seminggu sahaja utk melayari internet.

2.pelajar dihadkan penggunaannya sehingga jam 1.00 pagi sahaja.

bagi aku tak kesah la 40jam ke ape atleast ader la gak utk aku surf internet..lagipon sem 3 nie jadual aku agak padat ngan kuliah n lab...nway aku mmg rase sronot hari nie...hehehe

3 comments:

blodyn berkata...

kalau tak gi taklimat uspot hari tu, nak dapat user ID kat ner ar?

epol berkata...

kalau tak silap,blodyn boleh amek id di pejabat diorg kat tingkat ats astaka seni (dekat sblah kosass n tennis court)

blodyn berkata...

alright. thanks. will try that :)