lepak-lepak malam merdeka


masa untuk makan



cuti merdeka ni membuatkan aku bosan...pertama,tak dapat balik kampung (walaupun sebenarnya cuti sehari je)..kedua,kawan-kawan ramai dah balik kampung (memang 'jealous' aku ngan diorang)..

malam 30 Ogos 2008,aku rasa tahun ni tak dapat tengok bunga api kat putrajaya..agak sedih juga la..rupa-rupanya ada lagi budak-budak aku yang tak balik..yeah ada harapan nak tengok bunga api..hehe


abg : pul,jom kuar malam ni..tengok bola
aku : yeke,tak tgk bunga api ke?
abg : tak kot..jom la tgk bola arsenal lawan newcastle sambil 'shisha' kat maulana seri kembangan
aku : yeke, okeh gak..layan je la

jadi,malam tu aku,abg,fizi,zack,al hafiz,akem,halim,hayat dan herman pon keluar lepak..sampai2 je kat maulana seri kembangan takde shisha la plak jual malam tu..agaknya tokey shisha tgk bunga api kot..hehe dengan semangat dan tekad diorang ni tetap gak mencari restoran mamak kat tempat lain...pusing punya pusing (dekat setengah jam naik motor) akhirnya kitorang lepak di restoran mamak A B C di Cheras Perdana..aku pon tgah lapar gila (sebab tak makan malam lagi) pekena lak roti nan cheese + teh tarik kurang manis..masing-masing order makanan n layan shisha (kecuali al hafiz,hayat dan herman).

malam merdeka ni mengingatkan aku pada 'seseorang'..kali pertama aku hantar sms dengan ucapan selamat hari merdekake-49 kepada 'si dia'..alhamdulillah dah 2 tahun aku mengenalinya..hehehe

kitorang lepak sampai pukul 3 pagi..memula rancang nak 'overnight' je tapi masing-maisng dah mengantuk..apa yang aku dapat pada malam merdeka hanyalah sekeping roti nan cheese + teh tarik dengan arsenal menang 3-0 jer..hehehe

2 comments:

Lily -nz- berkata...

eh,best ke shisa tu??

epol berkata...

shisha nie cam sedut wap air jek + flavor2 dia..tapi sejauh mana mudarat utk kesihatan tu tak pasti la..heheh skali skala ok kot :p