soklan untuk A-level

soalan:


klik gambar untuk lebih jelas


okeh...kali ni aku nak kongsi ngan korg soklan A-level dari Ireland..jgn igt soklan untuk dak A-level diorg nie cam standard dak2 spm n matriks kite...kalo korg x nak spoil jgn tgk gambar jawapan kat bwh nie..cube korg fikirkan dlu camne nak jawab soklan kat atas nie dalam mase seminit...selamat mencube :)

















jawapan:

klik gambar untuk lebih jelas

so camne?agak2 dapat tak jwb dlm seminit?sure ade antara korg tergaru2 gak kan..mende yang kite rase sgt mudah je bile kite da tau jwpn sebenar..sape dpt jwb dlm mase seminit korg leh tersenyum bangga la sebab korg nie mmg standard A-level Ireland..hehehe.. :)

0 comments: