kemana cheese & cappucino?


awak,

kenapa saya tukar tajuk blog nie kepada nasi lemak coco crunch dan bukannya cheese & cappucino..?

cheese & cappucino, asal tajuk bagi blog nie..saya pilih sebab saya rasa ia mmg kenangan terindah untuk kita..tu sebab saya jadikan ia tajuk untuk blog saya sebelum ni..

hampir 6 bulan saya berblog..saya rasa saya nak tukar tajuk blog nie kepada tajuk yang lain..bukan sebab saya dah melupakan kenangan kita..tapi sebab saya suka dengan gambar nasi lemak dan coco crunch yang saya ambil masa saya join trip di port dickson..

kenapa pulak nasi lemak coco crunch?

ok2, sebab saya pilih tajuk baru nie sebagai simbolik je untuk blog saya nie...saya suka menulis macam2 perkara..suka kongsi macam2 benda dan kongsi maklumat dan saya salurkan ke blog nie..dalam satu hidangan sarapan pagi awak boleh pilih nak makan nasi lemak ke coco crunch atau kedua-dua sekali..sama dengan blog nie..awak boleh pilih sama ada nak baca,nak komen atau tak nak baca..semua tu terpulang..yang pasti saya suka cerita macam2 perkara..

minta maaf ye..bukan niat saya nak lupakan cheese & cappucino..jangan salah faham ye....cheese & cappucino tetap kenangan manis buat saya dan juga awak..

persahabatan kita tetap selamanya...insyaallah


-post nie ditujukan untuk seseorang-

4 comments:

ShumuL berkata...

oit..bro epul..
pe jiwang2 plak neh..
hahaha

epol berkata...

ader aku berjiwang ke?
ader ke ' iluv u','i miss u','syg','cinta' ke?

hehe..saje luahan ras beb..layannn

nabyla :3 berkata...

persahabatan je?

hehehehehe

epol berkata...

stakat nie cukup la dlu bell..nway jodoh pertemuan tu Allah dah tentukan kan..doa2kan lah kami yek..amin hehe :-)