mari belajar mengikat tali leher..

mesti ramai lagi yang tak tau camne nak ikat tali leher kan? (n aku sendri pon sebenarnya tak mahir lagi bab2 mengikat tali leher nie :p)..jadi aku nak kongsi ngan korang beberape cara yang leh guna untuk ikat tali leher..kepada kaum wanita lak jgn la malu2 nak belajar ikat tali leher..sok2 suami korang nak pegi keje leh le tolong ikatkan untuk suami plak..barule suami sayang..hehe selamat mencuba kawan2 ^_^


kaedah 1

klik gambar untuk lebih jelas



kaedah 2
klik gambar untuk lebih jelas



kaedah 3
klik gambar untuk lebih jelas



kaedah 4

klik gambar untuk lebih jelas

5 comments:

eD berkata...

...

ko cam baru blajar cara nk ikat tali leher je? tali kasut reti ikat tak? haha

epol berkata...

bukan baru blaja..kongsi info jer..heheh :p

Lily berkata...

dlu time 2ndary school,
tringin sgt nk pakai tie,,
pastu cikgu tnye,,"nk pakai kat idung ke???"
ceh~~

epol berkata...

pandai cikgu lily tu melawak yek..hehehe :D

a.m.a.r berkata...

vote for cikgu lily..
lol ;p