ada haiwan dalam bahaya..ada haiwan dalam bahaya di sana


"telefon..telefon berbunyi...apa yang penting..KERJASAMA!!"


inilah apa yang aku dapat dalam cuti nie..aku baru tahu ada kartun wonderpets nie kat tv9...dan aku rasa kartun nie sangat2 comel...hehehe..walopon kartun nie da lama tayang..tapi bila aku tengok aku leh tergelak2 dengan dialog2 yang translate dalam BM dah jadi lagu..hahaha kelakar abes tapi COMEL... aku paling suka tengok kura2 yang buat2 cute tu dan dialog yang paling best
" KITA RAIKAN KEJAYAAN KITA DENGAN DAUN SADERIII.."



**baru aku sedar aku sangat jarang tengok tv bila balik rumah..hehehe :-p

4 comments:

Lina Chan berkata...

mmg la jrg tgk tv..
dah ngadap tenet 24/7..

wonderpet, katun feveret adik sy..

"apa yg penting, kerjasama"

:)

epol berkata...

hehe..yeah..ade geng..ngee~

Lina Chan berkata...

compliment for u from her..

"wah, encemnya kawan ko"

epol berkata...

uyikss..siapekah....??