kenapa aku tak percaya myspace..

aku tak berape gemar dengan myspace..apa yang aku tahu kat myspace nie macam2 ragam aku tgk umat melayu (kebanyakannye pompuan) yang murah menjual muka dan badan untuk tontonan umum..aiseh,hebat betol anak2 melayu skang nie kan..ape2pon tu hak diorang la ek aku tak amek kesah pon ...yang murah pon diorang..(kepadaa mereka2 yang dikategori seperti yang dinyatakan hentikan la yek..simpan utk suami korang sok2 :p)

ape lagi yang aku tak suka dengan myspace nie ialah tak semua orang dalam myspace tu betol (bukan nye tak betol alias gila yek)..dan yang paling penting jangan percaya 100% dengan gambar2 n profil peribadi yang ada..haha,nape plak aku cakap camtu?tak caya tgk je le gambar kat bawah nie:






















nway, tak salah pon..xde lagi undang2 nak disabitkan kesalahan kat akak nie..dia pon berhak nak melawa..terima kasih kepada photoshop!! :D

7 comments:

Lily berkata...

myspace nampak cam terlalu sosial,
that is just my opinion la~

epol berkata...

yerp..stuju sgt..lebey kepada promote diri..errkk

goasop berkata...

cam muka aku je? hahaha..

xpndai nk men myspace. friendster pn da start busan da. tu smpai skrg x reg pn myspace.

epol berkata...

goasop..

~err...myspace nie tak best..wat cuci mate ok kot??kekek (gelak jht jap) :p

a.m.a.r berkata...

wow... patut la putih bebenor mate ko ek epol.. =p

Lina Chan berkata...

sy suggest satu website utk korg..
best gak la ble kongsi2 idea..
sambil earn money..

-- tapi tujuan asal masuk website tu sbb ble jumpa rmi org --

http://youthsays.com

kalu sapa penah masuk, bagus la..
meet me there!!

p/s : epul~ jom join me there.. ko pasti suka..

epol berkata...

http://youthsays.com


~penah dgr..tp kuraang percaye kalo melibatkan duit..ada bukti??hehehe :p