kita selalu mengeluh...kan??





kita selalu mengeluh bila...
kita tak gembira , mereka apatah lagi





kita selalu mengeluh bila...
kita ramai member..tapi selalu kita kutuk2,marah2 cam kawan tu byk yang tak kene ngan kita...tapi brader nie sanggup berkawan ngan binatang sebab takde kawan







kita selalu mengeluh bila..
selalu tak cukup duit nak bershopping..tapi macammana dengan budak perempuan nie





kita selalu mengeluh bila...
kerja yang ada sekarang nie menyusahkan,leceh lagi memenatkan...tapi kerja mamat nie lebih menyusahkan demi sesuap nasi






kita selalu mengeluh bila...
hari2 naik bas,LRT,komuter..bagi mereka inilah yang mampu untuk ke sesuatu tempat







kita selalu mengeluh bila...





kita selalu mengeluh bila...







kita selalu mengeluh bila...






kita selalu mengeluh bila...






kita selalu mengeluh bila..

-kredit untuk true_star dari scukz..telah di edit semula oleh epol-



adakah korang pon diketegorikan dengan orang yang suka mengeluh??aku pon sebenarnya suka gak mengeluh....tapi kita kena ingat.. ada lagi insan2 yang lebih teruk nasibnya dari kita..jadi bersyukurlah dengan apa yang kita ada.. apa pon untuk mengejar sesatu yang lebih baik dan lebih selesa tak menjadi masalah..semua orang nak hidup mewah dan hidup yang lebih baik..cuma kekadang kita perlu lihat orang yang lebih kurang dari kita..untuk renungan bersama :-)


2 comments:

goasop berkata...

sori.. salah acc komen td. ehe

btw, bersyukur-lah kita. hmm. thx~

epol berkata...

sesame..ngee~