Pelajar UPM suka dengan gossip artis??

10 institusi pengajian tinggi yang kerap melawati OHBULAN!





Senarai ini adalah untuk lawatan sepanjang Disember 2008. Di’ambil dari statistik Google Analytics, kami berjaya senaraikan penyumbang trafik terbesar untuk OHBULAN! dari kalangan pelajar & kakitangan IPT.

  1. Universiti Putra Malaysia (UPM)
  2. Universiti Sains Malaysia (USM)
  3. Universiti Teknologi Mara (UiTM)
  4. Universiti Islam Antarabangsa (UIA)
  5. Universiti Utara Malaysia (UUM)
  6. Universiti Malaysia Terengganu (UMT @ KUSTEM)
  7. Universiti Malaysia Perlis (UNIMAP @ KUKUM)
  8. Universiti Perguruan Sultan Idris (UPSI)
  9. Universiti Multimedia Melaka (MMU)
  10. Kolej Universiti Islam Malaysia (KUIM)

-dipetik dari OHBULAN.COM-


korang pernah tak masuk laman web Oh Bulan! ?ala yang citer pasal gossip2 artis Malaysia tu..aku takde lah selalu sgt masuk laman web nie cuma tertarik dengan entri terbaru Oh BULAN! yang baru nie..tak sangka gak pelajar UPM yang banyak baca2 gossip2 artis nie yek..hehe

apepon UPM memang terbaik lah dari segi hiburan..suka sgt berhibur..bila plak nak terbaik dari segi pembangunan pelajar @ petadbiran plak yek?? :p

8 comments:

goasop berkata...

huks3. =P

tak pernah tau pun web oh bulan tu. nak promote kat maktab lak pasni.. kot le masuk list. haha

che-mie berkata...

oh bulan?

blog ke?

split-itout berkata...

ne ko tw sal bnd nie...
br smlm aku ngn awin tgk..hehe..tup2 bce ko nye blog ko da ltk da pown..
aku tw..ko slh sorg y tlibat tok menaikkan ranking UPM 2 kn..hahaha...

epol berkata...

goasop
~skang dah tau..kot2 nak bergossip pasni kat maktab silekan :p

che-mie
~oh bulan nie cam blog gak..blog hiburan...

seng
~aku saje je tgk2..takdelah menaikkan ranking skali..hehehe ala skali skale bergossip pe salah..:p

blodyn berkata...

it's DEFINITELY not me. I only read Perez Hilton. Hehehe. Check it out. http://www.perezhilton.com Haha.

epol berkata...

blodyn

~perez hilton..(pernah gak jenguk2 :p)

Lina Chan berkata...

haha~ ko la ni epul yg slalu melawat website oh bulan..
that's why ko tau..

:)

epol berkata...

takde la selalu..skali skale..ngee :p