Selamat Tinggal Wahai Temanku.......




...sedih...pilu...hiba...



Apa yang telah berlaku??




sedih rasanya bila sahabat,teman,rakan karib aku yang sentiasa disisi (walaupon pernah aku abaikan kamu buat seketika) akhirnya telah tiada lagi untuk aku buat selama-lamanya...ketika aku sedih,takut,gembira,berjiwang,marah dan segala macam perasaan yang ada terhadapnya..




awak,

hampir 5 tahun kita bersama..saya mula kenal awak semenjak saya tinggal di Kuala Ibai,Kuala Terengganu lagi....masa tu saya baru tingkatan 4...wah,lama juga kan perkenalan kita..macam....kita dah sebati dan sejiwakan?awak dapat rasa apa yang saya rasa?
ayah yang memperkenalkan awak kepada saya..saya happy sgt tau wak...awak pon same kan?ye lah awak cantik,menarik,cute..semua ada pada awak..kalo tak ayah kenalkan awak pada saya saya rasa saya takkan kenal awak dah..terima kasih ayah..:-)




awak,

awak igt tak lagi..mase kita sama2 di MRSM Muadazam Shah..byk betol kenangan kan?awak igt tak lagi bila ketua warden dapat tau saya bawa awak masuk hostel..pucat giler muka saya dulu..tak tau mana saya nak sorok awak...saya takot dia ape2kan awak..tapi mujurlah awak masih bersama saya..kita same2 happy kan?awak ingt tak lagi kawan2 saya suka sangat ngan awak..suka pegang awak,main2 ngan awak...saya pon suka bila kawan2 saya suka awak..setiap masa ada je kawan saya berebut2 nak pinjam awak dari saya..tapi takpe,saya tak kisah sebab awak mmg friendly ngan semua :-)



awak,

bila kita same2 masuk matrikulasi,awak still bersama saya lagi kan..walaupon awak dah tak brape betol tapi saya tetap bersama awak..awak jugak buat saya mula2 kenal dengan orang yang saya suka..kalo takda awak,saya rasa saya tak akan kenal dan teroskan perhubungan saya dengan 'dia'...tu sebab kenapa saya sygkan awak..awaklah yang jadi orang tengah untuk saya berkenalan dengan 'si dia'..terima kasih ye wak :-)



awak,

saya tahu awak dah betol2 menangis,bersabar dengan saya..saya dah cukup seksakan awak..pukul awak..saya biarkan awak sampai badan awak calar2..semua salah saya..saya pernah abaikan awak gak..awak igt tak lagi..sebelum saya masuk ke UPM,saya dah jumpa teman baru..teman baru saya tu kan lagi cantik,menarik,body pon lawa,up to date,modern dan segala2nya yang menarik daripada awak..awak??huh dah la tak cantik dah,selalu bermasalah bila saya nakkan awak..awak dah tak dapat puaskan saya macam dulu...saya campak awak tepi..macam awak dah tak wujud dalam idop saya..dalam ati saya dulu saya betol2 tak nak tengok awak langsung..jeling apatah lagi..saya jahat kan?




tapikan wak,

bila teman baru saya tu bermasalah,saya mula cari awak..walaupon pada masa tu ati saya betol2 berat nak terima awak semula..tapi kerana terpaksa,awak jugak jadi pegganti kawan saya tu..awak betol2 cukup baik dengan saya..walupon awak tak sihat awak still mampu tolong saya kan?awak betol2 baik dengan saya..sabar dengan karenah saya..masa bersama awak kali kedua,awak dah lali dengan carut marut,kata2 kesat dan macam2 lagi yang saya luahkan kat awak..padahal saya tau awak dah tak sihat dan tak mampu nak puaskan saya..saya tak fikir dah masa tu..saya campak awak,pukul awak...saya nie jahat sangat kan?


semalam,30 Disember 2008..buat kali terakhir kita bersama..saya tak tau dan tak fikirkan perasaan awak..masa tu saya cuma fikirkan nak singkirkan awak je..saya nak cari pengganti yang lain..saya JAHAT kan???



tapikan wak,

bila awak takde sekarang,saya rasa sangat2 sedih..tak tau kenapa..kenapa saya sedih ye wak?padahal dulu saya cukup benci dengan awak..tapi,tiba2..saya terkenang balik kenangan kita bersama...awak,saya menyesal..saya nak awak balik...saya nak kita bersama macam dulu..walaupon awak dah tak mampu nak puaskan ati saya..tapi sebagai kenang-kenangan,saya harap nak jaga awak..

apakan daya,masa dah tak dapat diputar semula...sedih macam mana pon awak dah tak dapat ke pangkuan saya lagi...huk3

maafkan saya,temanku...semoga awak dapat teman baru yang lebih baik dari saya...






terima kasih atas segala kenangan pahit manis ketika kita bersama...saya masih sayangkan awak..












selamat tinggal, NOKIA 3610.....










nokia 3610 dalam kenangan (gambar asal tak sempat nak amek) -telah ditrade-in dengan harga RM30 sahaja







NOKIA 1200-nset baruku

8 comments:

goasop berkata...

dah agak hp. adeh. trade in 30 je? huks. sakan la tauke beli hp.

ShumuL berkata...

hahah..
mmg menarik cte ko abe epol..
hehe

epol berkata...

goasop
~wow..hebat leh teka tros hp ek..tu le,barang antik tu..dia amek 30 hengget aje..sedey gak..

faiz
~menarik2 gak..tapi cite sdey wooo

split-itout berkata...

hahaha..
da agk gk hs!!!
hehe..bijak x aku...(wink2)

bpe hengget ea ko bli hs br ko 2???
sbb aku nk gne hs murah2 tok num celcom aku..

epol berkata...

seng

~95rgt..-AP

CoklatChips berkata...

Lawak la.
Ingat ape tadi.
Haha.

epol berkata...

coklatchips
~hehe...lawak ke?aish cite sdey nie brader..:p

nabyla :3 berkata...

mmg tau tu hp.
ohhh sentimentalnya!!!
haha