tahi suci!! (aka holy shit) - musim kedua


kenapa aku menyucikan tahi untuk kali ini yek...?





  • jam sedang tepat menunjukkan pukul 4.01 pagi








  • aku cuba untuk menghabiskan game Final Fantasy9 sejak seminggu yang lepas (agak ketinggalan zaman kerana aku sangat jarang main PSone semenjak ayh aku beli pada tahun 2003 **satu2nya konsol game yang aku ada)









  • aku tersekat di CD ke-3 (cd dah rosakk!! arghhh)







HOLY SHIT!!!




p/s : minta maaf kerana kekasaran bahasa untuk entri kali nie.. :-p

4 comments:

goasop berkata...

haha.. nk gelak jahat! agagaga. padan muka. =P

epol berkata...

aiseh...oo gelak yek.. X-(

tapi nak wat camne..misi gagall..

arrghhh!!

eD berkata...

One word.

Noob.

epol berkata...

hehe...

ade masalah ke kalo noob wahai farid?
rileks sudeh