1 Januari adalah hari bersiar2








jalan2..cari makan...jalan2..cari makan




maaf ye entri kali nie memang takde kena mengena lansung pon dengan segmen jalan2 cari makan bersama mak cik maria di tv3 ...biasa lah kalo dah masuk tahun baru..kuliah memang dah takde (lagi mau cerita)...untuk nak menghilangkan keboringan tahap gaban yang bakal melanda kalau aku melepak dalam bilik sepanjang,jadi aku dan kengkawan bersiar-siar di kota metropolis yang penoh pancaroba-Kuala Lumpur..ecewah


tempat : Berjaya Times Square,Sungei Wang Plaza & Plaza Low Yat

tarikh kejadian :
1 Januari 2009

masa : 11 pagi - 10 malam

pengangkutan : bas UPM,komuter & LRT Rapid KL


aku bukan seorang 'penyopping' (pembeli belah) yang rajin dan bertauliah..kalo nak ikotkan aku memang paling tak suka bershopping..kenapa?beselah menabung menjamin masa depan hidup..ekekeke

tapi memang tak sangkalah betapa ramai dan penuhnya umat manusia di Sungei Wang Plaza pada hari nie,ya ampun macam semut daa..pening betol kepala aku nie (sebab aku mmg tak suka masuk di kawasan yang sgt sibuk)...

hari nie juga aku agak berbelanja sakan..hehe..skali skala kena gak membrand-newkan diri..nama pon tahun baru..imej pon kena baru jugak kan?hehe hasilnya..sebuah speaker Sonic Gear Evo III berharga RM95 (ini saje yang termampu)...memang dah lama nak beli menda alah nie sejak aku beli laptop lagi..tapi kewangan sering kali mencemburui diriku ini...jadi bila ada peluang nak membeli nie ape salahnye kan...hehe :D


kesimpulanya...cuti tahun baru bagi aku kali nie dipenuhi dengan gerombolan2 manusia yang suka membeli belah dan duit dalam wallet yang semakin 'ssejukkk'....(biar sejuk asal puas..ngee~ :P)




LOWYAT





kami bukan remaja lepak




rambut sudah panjang..new hair style??




inilah speaker EVO III yang bakal menggegarkan billik aku

6 comments:

goasop berkata...

mak aiihhh.. sakan!

epol berkata...

skali skale..ngee~

Lina Chan berkata...

soping apa tu?
speaker je?

epol berkata...

spekaer je...hehehe tak leh soping byk2 :p

Lina Chan berkata...

apsal plak xleh soping byk2?
namapun soping sakan..

:)

epol berkata...

soping sakan = beringat lagi berpada2..hehehee :p