derita yang tak terungkap

aku tertarik dengan entri seorang sahabat secoursemateku nidar bercerita tentang Palestin dan serangan Israel CELAKA..

Selepas 22 hari serangan daripada Israel CELAKA..Israel CELAKA dan Hamas bersetuju untuk membuat genjatan senjata..

tapi..derita yang DITANGGUNG oleh rakyat Palestin tak terhenti camtu je..kanak-kanak,orang tua,ibu,ayah,anak,keluarga,rakan-rakan dan ramai lagi dah terkorban..

sayu dan tersentak hati aku bila tengok gambar2 mangsa serangan Israel LAKNAT yang menderita dan sensara..

walaupon aku tidak mampu dan tak berdaya untuk membantu..tapi aku hanya mampu berdoa supaya penduduk Palestin diberi kekuatan dan Israel LAKNAT lagi CELAKA diberi balasan yang dasyat daripada Allah S.W.T...akan tiba masanya..

CELAKALAH kamu ISRAEL LAKNAT!!














gambar seorang anak yang meratapi ibunya di bawah nie betol2 memilukan dan membuatkan aku menitiskan air mata...










Ya Allah ,selamatkanlah mangsa2 kekejaman Israel Laknat ini...berilah mereka kekuatan untuk mengharungi dugaan dan cabaran Mu...Amin

4 comments:

helena's berkata...

sedihhhhhla...

nida pokwi berkata...

epul,enjoy ur efforts!may Allah gives u His redha=)

Saidah Malihah berkata...

woit..kalo nak bantu dorg, boikot la brand2 yg sokong israel..yg ko bli kfc mase bday armen tu mende?adess..sadess

epol berkata...

helena
~ye sgt sedey

nida pokwi
~thanx..may Allah gives 2 u too :)

saimal
~err..boikot kfc?dah pasti ke kfc tu betol2 disalur ke yahudi?pernah dgr nama Tan Sri Ali Hashim,CEO KFC Holdings??pernah dengar Johor Corporation??jgn ikot saje kalo takde bukti..:)