hari ini aku 'happy'


mengapakah aku sangat gumbira hari ini??.......

* aku happy kerana dah lama tak datang ke Kota Bharu

* aku happy kerana dah lama tak berjalan-jalan di KB Mall

* aku happy kerana dapat bawak kereta laju-laju..barulah KB drift (hahaha :D )

* aku happy kerana dapat makan akok panas nyam nyam nyam

* aku happy kerana dapat berjumpa dengan 'dia' :-)


ye..aku sangat gumbira hari ini.. :-)

9 comments:

ShumuL berkata...

bro epul..
mcm mne nk wt 'read more' 2??
huhu

goasop berkata...

sakan!! uhu. siapakah 'dia'?

epol berkata...

faiz
~akan diberitahu dlm tutorial akan dtg :D

goasop @ ije-chan
~'dia' dirahsia..ngee~ :p

Lina Chan berkata...

oo, kecik2 dah pndi dating ye!!

:)

dah cuti mid sem ke?
mesti tau kan kat mana tmpt keje sy kan kalu dah lalu kb mall..
hehe~

Ejat_Aramaiti89 berkata...

ndak penah bha aku pi klantan...
best ka sana???

ada masa bor p la sabah...
hehehehe

epol berkata...

lina chan
~sy sudah besar..hehehe perasan gak masterskill sebelah kbmall

ejat_aramaiti89
~silalah melancong ke kelantan kalo mahukan makanan2 yangs sedap2 dan awek2 comey :p..blom pernah ke sabah..coming soon :)

Lina Chan berkata...

epol~
awek sabah lagi comel la..

:)

epol berkata...

yeke..hahah sume wanita malaysia comey2 (ayat penyedap ati :p)

Lina Chan berkata...

kalu nak sedapkan ati, kena ckp..

"ye la, sis lina chan la paling cantik"

haha~