orang amerika juga bodoh piang





Adakah korang merasakan diri korang alias orang Malaysia @ Asia kurang 'cerdik' berbanding orang Amerika?Adakah korang selalu mengagumi orang Amerika paling bijak dalam semua bidang??

Kalau ya..sila tolak persepsi korang tu jauh2 sebab orang Amerika juga ramai yang bodoh piang dari kita...tak percaya?cuba korng tonton video nie:








yakinkan diri anda..tak semua orang Amerika bijak pandai..:p



8 comments:

yIpPie fAraH berkata...

btl2.. diorng lg bodo!!
haha

aH Lian~ berkata...

hahaha...
hampes jugak diorang neh!
apepun aku suka negara
bukan rakyat dan pemimpinnya...
i'm not pro-America.
aku benci pemimpinnya dari dulu-skrg.
semuanya sama!
PEROSAK!



p/s:catatan ulasanku penuh MOC~

Lina Chan berkata...

haha~ btul ke yasser arafat tu ketua al-qaeda?
tak taupun.. hehe~

helena's berkata...

haha~mosque..animal??gile ngok ngek!
u-yugoslavia,,,kehkehkeh

Ejat_Aramaiti89 berkata...

well leh katakan hampir sumer soalan dia aku leh jawab...

tapi mmg agak bangang gak la dorg neh

epol berkata...

farah
~bersetuju (sambil hangguk kepala)

cik ian
~peosak mengalahkan racun perosak..hehehe nwat.ape itu MOC??

Lina-Chan
~yasser arafat pemimpin palestin dulu..ngee~

helena
~(dah pueh gelak guling2..haha)

ejat_aramaiti89
~dak sekolah pon leh jawab sebenarnye..anda lebih bijak dr mereka :)

The Spiral Eyes berkata...

napa cam aku kenal aja ayat bodo piang tu

epol berkata...

pasa sanda
~bodo piang = diambil dari majalah APO?..jgn anda risau penggunaan bahasa tidak diciplak dari anda..:p