transformasi seorang hajjah



pernah tak terbaca keratan akhbar kat atas nie...berita nie dah lama dah selepas Tok Ti kita nie balik dari menunaikan fardhu haji pada 2tahun yang lepas (kalo tak silap)..bila aku baca berita Tok Ti dah berazam nak memakai tudung aku pon rasa kagum le jugak...alhamdulillah terbuka juga hati beliau...

jadi selepas setahun dah berlalu nie,macam2 fesyen 'bertudung' yang beliau dah pakai..
kepada peminat Tok Ti,mintak maaf lah ye...entri kali nie aku nak merungkai transformasi fesyen bertudung ala Tok Ti...











meter bertudung : 100%
ketika beliau masih baru bergelar hajjah..manis je







meter bertudung : 90%
Tok Ti dan suami ketika di Universiti Lim Kok Wing







meter bertudung : 70%
comel..tapi sudah nampak itu rambut daa








meter bertudung : 60%
sudah berjambul Tok Ti kita








meter bertudung : 50%
dah mencapai gaya ala mak datin berhias








meter bertudung : 25%

amboi..makin meriah rambut2 berjuntai









meter bertudung : 10%!!??
Gambar terbaru dari Tok Ti untuk album terbaru beliau Lentera Timur..tinggal nak jatuh je selendang beliau






Bukan lah nak mengutuk apetah lagi nak mengeji, tapi sebagai seorang hajjah dan muslimah malah menjadi ikon negara nie bila dah bertudung tu betolkan niat dan tekad untuk teros istiqamah..takot2 jadi trend pulak dari peminat2 tak ke haru...apa2pon tepuk dada tanya imanlah ye...


**aku pon minat gak dengar lagu Siti per...:p

9 comments:

Tanpa Nama berkata...

siti oh siti

sAzUwI berkata...

hehe...tinggal 10% jer..

Lina Chan berkata...

tu r pasal..
i'm one of siti's big fan..
but i'm not that big la..
haha~

sypun terkejut gak tgk gamba dia utk album tu..
tak disangka2 ni..
sedih plak tgk..

apapun sy suka lagu n sore dia..
not her at all i love about..

:)

psst!! epul~
nak album siti.. blanja sy.. hehe~

helena's berkata...

sy suke lagu2 dier..sedap..tapi dia ni tak bape suke la..yg ni..ermm..no coment..biase la tu kan,,nape pun artis..huhuhu

epol berkata...

sazuwi

~aish.kalo 5 peratus ntah camne gaya ler

sis lina chan
~tak terkejut dengan gaya terbaru..mmg da namenye siti :p

helena
~yeah..no comment gak la..ngee~

Lily berkata...

suka siti yg dulu,
sebelum beliau kahwin dulu~

epol berkata...

bese la..kalo dah bujang mesti le jadi rebutan..akhirnye milik duda jua akhirnye..~

Lina Chan berkata...

ai epul..
bunyi mcm jeles je ngan datuk k..
hehe~

epol berkata...

jeles?heheh takde makne nak jeles..mmg diorg pasangan sessuai..:p