nasib seorang pemanas kerusi simpanan

Image Hosted by ImageShack.us


dum..dam..dum..dam...best betol bunyi bola keranjang yang di bam dalam stadium malam tu..setelah kalah sekali dengan Kolej 2 dan menang sekali Kolej KTDI..kolej aku berentap dengan Kolej 14 untuk merebut kerusi terakhir ke quarter final..dengan training yang tak berhenti sejak 2minggu sebelum lagi..aku berharap sangat la dapat ke perlawanan kalah mati..at least berbaloi jugak berlatih macam nak rak sebelom nie..


malam perlawanan akhir untuk kumpulan C memang agak mencemaskan..(teringat pulak aku scene dalam anime Slam Dunk : Shohoku vs Ryonan..huhu)..aku memang agak bersemangat nak bagi yang terbaek untuk malam tu..go go Kolej 15..

macammanapon, team Kolej 14 memang lebih konsisten dari team kolej aku...byk mistake yang mudah2 dibuat..adoyai..bila nak turunkan aku nie!!peluh dari warm up & berlari2 tadi dah lama kering..damn!!.

akhirnya,kitorang terpaksa la menerima hakikat yang kitorang dah kalah...23-14..agak banyak jugak perbezaan mata tu..apa boleh buat..tu je yang termampu..cuma aku agak terkilan sampai ke 4th quarter pon kapten team aku tak turunkan aku..hello!nak nescafe ke nak milo??tolong lah percayakan ahli kumpulan anda sendiri (walaupon aku sedar diri ini banyak kekurangan tapi aku pon boleh ape..belom cube belom tau)..apepon,inilah nasib seorang benchwarmer..*sigh

nway guys, korang dah bagi yang terbaik untuk menang dalam match nie..apepon kita cuba lagi dalam match akan datang..(aku cuba menjadi lebih optimis)

Image Hosted by ImageShack.us

team kolej 15..simpan dalam poket ajelah gambar nie


**pasnie lebih fokus untuk softball plak..go go go epol!!!


12 comments:

Awin berkata...

cube lagi thn dpn ye..
nnt aku dtg sokong lagi..
hua3..

epol berkata...

awin
~makasey atas sokongan ko...penyokong setia walaupon bukan kolej ko..terharu beb..hehe

yIpPie fAraH berkata...

mmg patot men basket, tgi cm galah..haha! awat kalah? ish3...

helena's berkata...

adat main kan,,takpe2 cube lagi..sy pon salu je kalah..yg penting main je..haha enjoy..

epol berkata...

farah
~kalah kerana adat permainan..ngeh hehe :p

helena
~betol2..yg penting enjoy..(cume tak enjoy sebab tak dpt men.. (-_-')

Framestone berkata...

sume leh men ek

The Spiral Eyes berkata...

aku bukan peminat sukan tapi nasi lemak yang kamu guna sebagai header itu amat menghairahkan hati aku

Lina Chan berkata...

mcm mana plak ko ble kalahkan KTDI?
mcm tak puas hati jak sy dgr..

:)

epol berkata...

framestone
~bila da memerlukan sepatutnya perlu le gunakan pemain simpanan..

pasa sanda
~kamu mmg penggemar nasi lemak sejati..ngeh hehe

sis Lina Chan
~tym lawan ktdi tu takde masalah..leh gak men..yg tak puas ati bila final match je..nway,sume da lepas..:D

eD berkata...

Aku pun baru je lepas kalah perlawanan persahabatan bolasepak. Kalah 3-2. Last minute goal.

Walaupun kalah aku puas sebab aku main paling lama antara semua player lain. Dan main dengan cemerlang.

....Sh*t kalah.

Lina Chan berkata...

takpe epol..
nnt softball ko main btul2..
bagi diorg bukak mata sikit..

:)

epol berkata...

farid
~bagoslah anda puas

sis lina chan
~hehe...macey2