orang jepun sangat kartun

aku suka betol orang jepon punya imaginasi..tak heran la kalo diorang leh buat duit dengan melukis manga dan anime jek..imaginasi diorang nie macam2 tak kira la dari bidang apa..tak heran lah kalo kita tengok negara diorang leh maju walaupon 95% penggunaan bahasa dalam bahasa jepon.. terasa gak kekaguman dengan diorang nie..hait!!

jom kita usyar2 sket gambar2 menarik orang jepon nie bile berimaginasi dengan hanya menggunakan surat khabar & majalah je..memang dah dasar otak katun..ngeh hehe



Image Hosted by ImageShack.us


lagi gambar....






Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

komen aku
: terasa cam nak tiru je mereka2 nie bergambar..hahaha meh kita pakat try wat..:p

8 comments:

Framestone berkata...

ko try la wat...teringin gak aku nk tgk huhuhu

ijechan berkata...

haha. creative!

Invisible^third^eye berkata...

kreatif dan menarik. maybe boleh try edisi sendiri! hahahaha...tq for the ideas!

Lina Chan berkata...

hehe~ kelakarnya..

:)

yg gamba paling last..
seksi tu~

Sarah Syahira Shahruddin berkata...

hah. mg. so interesting n pelik lah!

epol berkata...

framestone
~haha..kalo jumpe majalah & sokabar yg sesuai akan ditry gak..hehe

ijechan & invisible^third^eye
~hehe..stuju2 :D

sis lina chan
~suka tgk gambar no 6..cun..ngeh hehe

sarah syahirah
~mereka mmg pelik (sambil hangguk kepala)

helena's berkata...

menarik!tertarik!haha

Framestone berkata...

dh try lum n ie