suasana di hentian putra menandakan cutiku sudah berakhir (dengan nada teresak2)

sedar tak sedar dah abis da cuti CNY alias cuti mid sem aku untuk semester ke 4 nie..aku sedey bukan ape..pasnie aku da xde cuti nak balik kampung halaman terchenta sebab cuti sem yang akan datang aku dah start wat praktikal alias latihan industri selama 10 minggu..ai yayai...(bersambung..)


cuti CNY selama seminggu nie walaupon sekejap tapi sgt manis bagi aku..haha nape manis yek??sebab makan akok manis original resepi dari kelatelah dan juga dapat melawat USM Kubang Kerian (ngeh hehe)..Hi5 Emoticon

so smalam (1hb Feb 2009) aku dan akak aku naik bas express Budaya ke KL..biasenye aku akan naik bas Transnasional @ Cepat Express tapi memandangkan tiket bas Transnasional dah abes & aku dah 'gam' bas Cepat Express (sebab selalu rosak..hampeh) jadi buat pertama kalinya aku naik bas Express Budaya..agak selesa berbanding 2 bas sebelom nie tapi satu jek yang membuatkan aku tak selesa..Bau Kaki Puaka menyelubungi bas..adeii,siapalah gerangan manusia yang berkaki puaka nie..dah tau pakai kasut tak payah le nak bukak dalam bas yang beraircond..sungguh lanun angkasa betol manusia itu..hampeh...Hi5 Emoticon

agak lama jugak aku tak pergi di Hentian Putra..biasanya aku akan turun di Seremban dan melepak dulu di rumah akak aku kat sana..mak aii tak sangka pulak meriah betol suasana di Hentian Putra pagi tu (mase bas aku sampai pkol 5pg)...walopon manusia tak berhenti keluar masuk ke Hentian Putra tapi aku rasa seromok plak..hahha pelik sunggoh aku ini..bukan pe sebab dah lama aku tak tgk suasana yang ramai di pagi hari...hehehe..seronok2 pon satu je aku tak suka kalo dah ramai2 camnie..nak beratur utk beli tiket komuter tersangatlah panjangnye..terpaksa beratur 30minit utk tiket..huhuhu..


sungguh ramai di manusia disitu



orang yang tak putus2 datang ke hentian putra



aktiviti paling best : beratur beramai2 untuk beli tiket



30minit beratur baru sampai kat sini..lame betol


ape2pon cuti CNY dah abes..bile lagi aku nak bercuti??huk3 sdey nyeee....


**aku bakal dikejutkan dengan assignment2 tertunggak dan test2 yang bakal menjelang..aiyak Hi5 Emoticon ...mintak selamat semua...amin~


10 comments:

Invisible^third^eye berkata...

hoho..biasa la tu..cuti sem dah habis maka assignment pun bertimbun2 mcm gunung di Kinabalu... huhuhu...

epol berkata...

ye..kamu sgt memahami (walopon hakikatnya sgt mls nak siapkan awal2..ngeh hehe :p)

myjaehee berkata...

slmt la bt assignmt..hehe zmn tu br blalu.

kamu mmg nasib malang la epol asik jumpa org kaki puaka. hahaha

epol berkata...

myjaehee
~mekasey2 atas kata2 smangat..:)

tatau la kenapa bernasib malang slalu jumpe 'kaki puaka' nie..(sambil menekup mulut menahan muntah)

Framestone berkata...

dah lama aku xmenjejak kaki di Pudu... Aku xsuka tempat yg sesak dgn manusia..runsing dan suah bernafas..len la kalau sume wangi2

p/s- kalau tnye dorg pun dorg xsanggup cium bau aku yg sememangnye xwangi ini

anissa_kyra berkata...

incik epol...

lenkali beli lah touch n go...

kan senang...

touch jer...n go..

haha...

tak yah beratur panjang2...

epol berkata...

framestone
~same la tak suka gak kat Pudu..(tgah tgu bile nak naik taraf Pudu).

anyssa kyra
~bukan tanak beli tapi kalo sebulan 2 kali je nek komuter tak perlu kot beli touch & go..hehe

Lina Chan berkata...

epol~
kad touch n go tu x luput mcm kad top up..
berbaloi la beli..
mana la tau nnt dpt keje kat KL..
senang nak turun naik tol, naik komuter, lrt..
sumenya mudah spt kad kredit utk shopping!!

Framestone berkata...

aku tgh tgu org robohkan pudu n wat penhentian bas yang lebih bersistematik sikit.. kekdg kat situ la aku paling susah nk bernafas

epol berkata...

sis lina chan
~akan beli bile tibe seru..hehe

framestone
~tgu kucen bertanduk kot..huhu (tak suka tempat yg terlalu sibuk gak)