apa ada dalam 'beg'..sekuntum bunga cina

penat juga dalam minggu nie..byk benda nak kena settle..assignment,lab report dan macam2 lagi..skali skale buka blog mesti terbantut nak pos entri baru..penat2

setelah diperam,di awet di simpan sekian lama tag nie (thanks to cik hel)akhirnya terjawab sudah entri kali nie..yeehaaa!!


Rules

1. show your bag
2. mention what is in your bag
3. choose 5 friends to do this







nie le beg yang aku pakai pegi kuliah hari2..(bukan siaran berbayar dari astro yek)..aku dapat beg nie masa aku tengok sehati berdansa musim pertama di PICC Putrajaya..semakin umur meningkat nie semakin malas nak bawa beg2 besar pegi kuliah..lebih suka simple dan mudah dibawa..:-)

jom tengok apa barang2 yang ada dalam beg aku nie...:p







1. Fail plastik dan pencilcase
~bese la nama pon student..biasanya benda alah nie la yang aku letak dulu dalam beg aku..dalam fail nie segala nota n conteng-contengan ada aku letak..tak payah bawak2 buku2 gabak2 dah..hehehe :p







2. Pendrive Kingstone 2gig
~pendrive nie bersama aku sejak dari matrikulasi lagi (masa nie 2gig pendrive berharga RM70..mahal woo)..kalo pas kuliah ada note2 baru / assignment yang perlu diprint benda alah nie la yang first aku cari..








3. Sony Walkman MP3
~Teman setia di kala aku kebosanan menunggu lecturer@ takda apa nak wat...rasa tak lengkap kalo tak bawak MP3 bila nak pegi kuliah..hehe








4.Kunci Bilik
~aku biasa tak letak kunci nie dalam poket seluar (sebab rimas)..so aku just letak dalam beg aje..stakat nie kunci nie selamat dan tak hilang2 lagi..hehe





tag kepada:
~nabila farhana
~mYshah
~ejat aramaiti
~public enemy
~tukang tulis

enjoy..ngee


6 comments:

bee berkata...

wah..blom pape lg ni da kene tagged ni..k2...6t b jwb tagged epol k...bg maser...heee..have a nice day...

epol berkata...

cik bee
~no prob beb..tak ur time..ngeh ehhe
**tag nie pon dah lama terperap baru nak jawab..hehe :p

mYshah berkata...

heehe... menarik gak tag nih... insyaAllah nanti aku wat ^^

tuKang tuLis berkata...

SaLam...
i'Allah...
nati ek, tuKang tuLis bwat...
tgh fenin2 lalat neh setelkan kije..
btw, enjoy ur field trip...!

bee berkata...

baru blk oliday..akan jwb tagged ini dgn segera..i/allah...

bee berkata...

da reply tagged epol..sila la jenguk2 iyer..