LOL #2 : Dark Knight Spoof



aku memang suka gile2 dengan citer Dark Knight (rujuk entri review Dark Knight)..dan semestinya watak Joker menjadi watak favourite aku sampai sekarang (sampai jadi tukang tepok tangan kat bawah nie..hahah)..tengah syok2 layan anime One Piece kat bilik tetibe Amar alias jiran sebelah bilik aku bagi aku video yang dia baru download dari YOUTUBE..dan sememangnya video spoof Dark Knight nie memang terlawak yang pernah aku tengok...(tengah tahan gelak lagi nie :D)..jom layan.. :D






-kredit kepada pelakon2 yang lawak nie. :D -

hahaha..gelak guling2 aku..LOL!!


3 comments:

eD berkata...

....

kaoshigldsngnosnfds!!!

Damn amende Batman tu cakap. Hahahaahahaha.

epol berkata...

batman yang gelabah..lol (dalam movie pon sore camtu gak :p)..1st time rasa kesian gile kat joker..hahaha

Tanpa Nama berkata...

kahkahkahkahkahkah...
memang aku gelak guling2 ikot waveform.
hahahhahahahah.
mmg aku ksian gle kat joker tuh..

-nabilah yg mpi nak jd spiderman-