bila papan tanda melawak #4

macam-macam benda yang kita leh jadikan bahan lawak..aku memang suke tgk papan2 tanda melawak nie..hahhaha..cume motif diorang wat papan tanda camnie membuatkan orang tertanya-tanya dan bertambah keliru..layan jangan tak layan..




-agak2 kalo tgah2 bawak kete nie nak lalu kat mane aje ek??-




-dilarang melacur/maknyah..hahaha-




-aku tak tau dia nak potong ape kat orang yang kencing nie..lol-





-agak bersetuju gak..jgn kentut merata..hehe-



-susah nak komen..:p -



-kredit untuk strange-world.blogspot.com-


p/s:...(gelak jap) :-D




4 comments:

helena's berkata...

banyak betul papan tande lawak kan,,kekekeke sampai yg takpenah terpikir pn ade..

cIk JanNah berkata...

hahhaa;
keji btol la papan tnda tuh~.
kih3..

AkuAyie berkata...

ahaha...pe kejadah yg last tuu..

mYshah berkata...

heehe. kelakar2 ^^