misteri tentang kehilangan...?


Misteri..??apa yang misteri???hilang apa??aper dot3?



entah kenapa aku sekarang suka mengeluh..slalu orang tegur aku kenapa mengeluh.."susah hati ke?" "apa yang bermain kat fikiran ko?" "ko nie byk sgt pikir lah"..ades (-_-)


untuk menjawab soalan misteri tu,bukanlah aku hilang benda berharga ke atau barang2 yang aku suka..tapi sesuatu yang bagi aku penting jugak yang dah lama aku hilang..MOOD!!

mungkin salah satunya adelah mood nak berblogging..actually aku tak kesah sgt pon sebab kalo ada MOOD pon bukan nye boleh berblogging..internet slow,laptop prob & macam2 lagi la..yang aku risau bila aku cepat hilang MOOD untuk buat sesuatu kerja yang dirancang (tak kira apa jenis kerja)...agaknya misteri ke kehilangan tu yek?atau pon aku je yang pemalas tahap gaban?? :P dush3

nway,kalo korang lak..pe cara yang korang wat untuk kekalkan mood dan cuba untuk teroskan planning dan niat untuk selesaikan sesuatu misi @ kerja? leh share? :)


***walaupon dah masuk pertengahan Syawal..tak terlambat lagi untuk aku ucapkan Selamat Hari Raya buat korang semua..maaf zahir & batin..hehe :)

11 comments:

cik ian@aH Lian~ berkata...

balik blog cepat...
jgn malas...

epol berkata...

hahah cik ian..lamer tak nampak..:p

bukan malas..tapi misteri kehilangan mood yang agak serius gak..rasa nak berbloging balik :P

zatiha nani ishak berkata...

bile nk wat sumting..setkan niat yg betul...insyaALLAH kerja kite tue berjalan lancar..ape yg penting...nawaitu...

et berkata...

huu..masalah ni mmg misteri gler..
slalu gak rse..ape nk wat yep?
ntah..x pernah wat pape..huuu~

epol berkata...

cik nani
~kalo niat tu da ade tapi kerja tak jalan gak camne ek?

et
~rasanye mmg misteri betul kehilangan nie ek...hehehe :)

et berkata...

agak r..

jgn biar kn diri anda, d selubungi misteriiiii~~~~

Lily berkata...

epul, g buat keje!
jgn dok blogging je...hahahaha~

epol berkata...

et
~diselubungi selimut mungkin :p

lily
~baiikkk bosss :P

Framestone berkata...

bro hampir kehilangan mood nk berblog di hari raya he..23x xramai yg on9 huhuuh

www.broframestone.com

epol berkata...

bro framestone
~ok je tgk bro..ramai gak yg mengomen..hehe

Adney berkata...

tengok header blog ni jadi lapar la pulak....... huhu