psiko seorang pedophile..go to hell!!



Aku agak mau mencarut gile2 babi lepas baca paper metro hari nie..aku tak paham kenapa ada 'setan' yang bertopeng manusia nie hilang sifat kemanusian & sifat kasih penyayang terhadap kanak2..secara zahirnya mungkin kita tak dapat kenal macammana sifat & wajah sebenar si pedophile tapi bila semakin hari ada je kes2 camni buat aku rasa mual & loya..memang celaka tahap ahli neraka kelas tertinggi..ptuiiii




sape boleh lupa kes arwah nurin jazimin, 'missing' sharlini dan terbaru kes dera,rogol & liwat kanak2 3tahun..diulangi 3 TAHUN (rujuk mymetro 21 Oktober 2009 )..nauzubillah..di mana lagi tempat yang selamat untuk kanak2 yang tak berdosa camnie...simpang malaikat 44

agak2nye siapa lagi yang kita boleh percaya dan harapkan?macam dalam kes terbaru nie ibu kanak2tu sendiri bersekongkol dengan si setan tu walaupon anak sendiri dirogol & diliwat sampai mati..WTF!!

so apa hukuman yang setimpal kat pedophile psiko yang bernafsu songsang+setan+binatang nie?kalau di dunia dia terlepas,jangan lupa akhirat tak akan terlepas dengan hukuman Allah..





-"Ya Allah,selamatkanlah kanak2 seluruh dunia daripada kezaliman manusia berhati syaitan"-




aku tertarik dengan filem pendek 'Lollipop' daripada Nam Ron..mungkin nie salah satu faktor kelahiran manusia 'setan' macam nie..



**sensitif dengan kekejaman terhadap kanak2.. >:-(

7 comments:

teh berkata...

pergh!!!

kasi bunuh je dua2 orang manusia tu
manusia ke?? monyet kot..
huh
ngan darah daging sendiri sanggup wat camtu

et berkata...

owh..bc jugak metro arini..bru lps kutuk2 td ngn kwn2..huu~ mmg kejam..tersgt la kejam..

ape nk jadik la manusie2 zmn skrg..ikh3..*geleng2*

mau je mcarot..tp, xelok..jgn ikut perangai yg x elok..huuu~

alamfanacinta berkata...

tu laaaa....rase tersirat2 je hati tgk budak tu cmtu...baru 3 tahun ok...3 tahunnn....*Eiiii tembak mati je org gle cmtu*

DilOt berkata...

ape la dieorg ni..
mungkin kot..cerite lolipop tu menjadikan ia lg menjadi..

kesiannya kanak2 skang ni...

epol berkata...

mok teh
~monyet pon syg anak

et
~mencarot dlm ati je..huhuhu

alamfanacinta
~tembak sampai hancur pon bagus gak

dilot
~susah nak agak ade org camnie..kasihanilah kanak2

eD berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
eD berkata...

Lol. Video with deep meaning. Nice.

Pedophile sucks.