"aku pon tau ngamuk gak!!"kata ia


Berita nie dah lama dah...pasal monyet yang wat 'amuk' sampai sanggup membunuh 10 'anak kecik'...huhu sadis2....entah camne la si ibu tu menerima tamparan hebat bila dapat tau anak2nye di bunuh kijam oleh si monyet nie...















Whoa,giler ganas monyet tu..tapi aku rasa cam kelakar+kesian gak bila baca sal monyet yang membunuh anak kucing tu..bukan 1..tapi 10 ekor..ganaskan??(gelak jap)

Teringat plak dulu2 aku ade pengalaman hampir kena kejar dengan monyet..kesnye monyet tu nampak aku makan cikedis@jajan sambil gelak2 tengok monyet tu..agaknye dia rasa terhina kot sebab kena gelak..seb baik kena rantai kalo tak mau kena gigit dengan monyet tu..huhuhu seriau jap bile teringat...

mesti ramai antara korg pon pernah ada pengalaman dengan monyet@beruk yang tengah amarah kan?ape2pon jangan sampai kena gigit sudah..bahaya woo silap2 leh kena penyakit..


***kalo monyet mengamuk menggigit..manusia mengamuk camne plak?? (nightmare)

7 comments:

Lina Chan berkata...

kena plaj dengan cerita saya..
papa saya baru je minta anak monyet berusia 2 bulan.. untuk menjadi binatang peliharaan a.k.a binatang mainan untuk adik angkat kitorang, nabila..

yang bestnya, monyet tu dinamakan sebagai oopet.. ikut upin dan ipin punya cerita.. ^^

FaizalSulaiman berkata...

salam bro;

ouhhh sadisss.adess sian kat monyet tu sebenarnya.lapo sbb tula mengamuk. manusia tak bagi makan pon ngamuk gak tuh;-).

helena's berkata...

laaa sius ke?kelaka la pulak..kesan woo ibu kucin tu.haha tp kelaka pulak t kesian la. tp kelaka..hahha

Ery Farieha berkata...

hehh. kolej ku byk gle monyet. mmg terkenal dlm ukm la, kolej byk monyet. haha.
tp pengalaman kne keja/kaco dgn monyet tu tade lg la. huhuh~

dilot berkata...

monyet pernah curi2 masuk bilik aku dkt ukm..habes semua makanan die rembat...pastu sepahkan..

Leeza Rule berkata...

salam ziarah..picture kalako..

epol berkata...

sis lina chan
~kalo monyet manje comel gak..tp still kena jaga2 lah

bro faizal
~perot lapa menyebabkan fikiran tak rasional..apetah lagi monyet

cik hel
~haha comfuse suda

cik ery
~biar byk monyet asal jgn kena kaco ngan monyet..monyet skang byk yang pervert..hehe

cik dilot
~sememanye azali monyet..seb bek curi mkanan aje..ngee~ :p

cik leeza
~picture monyetke?hehee jgn main2 kang dia gigit :p