wajah baru


sempena tahun 2010 nie..blog aku bertukar rupa daripada 'nasi lemak coco crunch' kepada 'intuisi'..sedar tak sedar dah 2tahun aku berblog..walaupon blog aku nie sekadar coretan hati dan suka-suka saja tapi bagi aku medan blog gak sesuatu tempat utk kita meluahkan perasaan,bercerita dan berkongsi pendapat espeacially dengan korang..kepada mereka yang selalu mengomen dan selalu jenguk2 blog nie terima kasih banyak2 ye ;)

kenapa 'intuisi'??aku suka intuisi sebab ianya dari naluri dan perasaan sendiri dan bukan dari pengaruh orang lain untuk membuat keputusan..sesuatu keputusan yang pantas tanpa berfikir panjang (dan boleh jadi intuisi kepada benda buruk)..ahh ape aku ngarut nie :p aku rasa korang pon tau2 aje ape yang aku maksudkan..hehe

tahun baru..musim baru..semangat baru..azam baru..segalanya baru..semoga pembaharuan dan perancangan yang dibuat berjalan lancar..amin



-bye2 nasi lemak coco crunch..tgk gambar nie sentiasa buat aku lapa..ngeh3 :p-




**betol ke kita senang berubah tapi susah untuk kekal?

7 comments:

FaizalSulaiman berkata...

cayalah ko epol.keep blogging;)

epol berkata...

bro faizal
~thanx bro..hehe

amarzaudi berkata...

nice.. haha..
selamat meneruskan usaha berblog ande..

et berkata...

yeah..aktif2..lalalalaaa~

suruh org aktif, sdr pon da malas nk update..adei~

vanilla ais berkata...

simple but nice! :D

helena's berkata...

maksudnye epol dah tak makan nasik lemak dengan cococrunch la eh?

epol berkata...

amar
~sek kito..hehe

cik et
~takpe2..kita pakat2 aktif..ngee

vanilla ais
~mekacey2 :)

cik hel
~sekali skale diet pe salahnye kan cik hel ;)