Entri khas: Tribute kepada warga Fakulti Pengajian Alam Sekitar 2007/2010 : akhirnya berakhir


Setelah 3tahun bersama..dan pastinye ade perpisahan..30 April 2010 merupakan tarikh berakhirnya kehidupan aku sebagai seorang mahasiswa UPM..terima kasih kepada kawan2 yang dah bersama aku.Banyak benda yang berubah sepanjang 3tahun aku di UPM..Kepada pensyarah2 dan staf2, ribuan terima kasih tak terhingga ^^

Pasti aku akan merindui suka duka bersama..Semoga korang berjaya dengan haluan masing2.



-terima kasih semua ^^ -


**ouh ye..kehidupan aku x berakhir lagi..aku still ade di UPM,tapi sebagai Master student..doakan yang terbaiklah ye kengkawan ^^

8 comments:

et berkata...

mesti nanges je time taip entry ni en.huhuhuuu~

FaizalSulaiman berkata...

wahh master!bagus2..muda2 lagi ko epol.semoga berjaya!

Nazz@Purple berkata...

Tahniah...semga berjaya tempuh cabaran baru lak eh..

faRahAdILa berkata...

woww.. amik master. ko jd RA skali ke?

auji berkata...

master apa abg saiful? hehhh, goodluck to you!

epol berkata...

cik et
~haha..xde la nanges2..just entri penghargaan je ^^

bro faizal
~haha..mude rumaje lagi kot..thanx bro

cik nazz
~hehe tenkiyu2

cik farah
~aku x jd RA..aku try apply GRF aje

auji si junior
~master of science adik auji..jumpe lagi sem depan ^^

Richeal Phil @ Ritz ^-^ berkata...

haha tahniah!

nzazure berkata...

epol, korg semua masuk sem july ke?
tahniah2.
nak minta maaf kalau ada salah silap selama 3 tahun ni ye. hehe
mana tau ada TERmarah2 kat ko ke...hehehehe