skali jenguk skali ilang



jikalau tuan bijak laksana apakah dia

"sekali jenguk sekali hilang"


entri pantas dari aku je nie..hehehe merujuk kepada kes kena culik dgn Dr Oct..jawapan bagi tajuk entri nie adelah 'idea'!

aku mmg suka berblog..cuma semenjak dua menjak tiga menjak nie aku cam tak reti nak taip ape.. :p tp hakikatnye camtu la kan..sekali aku jenguk sekali ilang idea nak menaip..kalo aku tak on9 berkepuk2 idea nak taip kat blog..xkesah la kan kalo ade member aku cakap 'ko buat blog pon bukan org baca pun'..haha peduli ape aku dah blog aku aku punya suka la..tp mungkin betol jugak..sbb blog aku nie cam boring aje..atau aku xde bakat berblog??


i dunno lol :p

6 comments:

FaizalSulaiman berkata...

Lol..
update la ni bro!!

et berkata...

ngeh3.bese la tu.adat.

helena's berkata...

pedulik apa orng nak kata..tulis je..hehehe

ekin berkata...

len kali angkut laptop ni p mane2, asal ad idea je, ha ape lg, tulih ler

amar berkata...

beso la tu pol..
aku pol.. kawe pom 2x5 jah jg
raso nk nulis.. tp gak horlas

epol berkata...

bro faizal
~ yeah..akan cube update selalu ^^

cik et
~ adat org pemalas..wakaka

cik hel
~ kagum sungguh ngan anda

ekin
~ aku bukan wartwan..haha

amar
~tgu blog baru demo