bila sudah janda malatop!






aku terlayan la pulak satu lagu dalam playlist aku..sekali lagu pasal janda alias 'Nasib Janda' dendangan Elvi Sukaesih (irama dangdut punye)..lebey kurang camnie la liriknye:


"Serba salah kalau menjadi janda Kalau jalan sendiri orang curiga Paling susah kalau menjadi janda Karena banyak lelaki memandang rendah"



so aku teringat la plak satu artikel tentang janda hot lagi malatop Malaysia RCW..well, mmg x dinafikan ke'panasan' dia nie mmg mana2 laki yang normal pon suka..haha tapi aku bukan nak cite sal ke'panasan' tp pasal kenyataan yang mmg tipikal artis Malaysia..ape cerr kak??


"Ketika jurugambar nak ambil gambar saya malam tu, saya dah tanya, nampak peha tak? Dia jawab close-up saja...tak sangka pula jadi macam ini, apapun saya minta maaf di atas ketelanjuran saya berpakaian"


"Mungkin kerana faktor masa, tak sempat cari baju lain, selain teruja dengan rekaan baju tajaan Calvin Thoo, saya lalai dengan status diri yang baru saja pulang dari mengerjakan umrah."



opss..mungkin time tu akak RCW tu tgah berkobar2 tgk konsert AF agaknye..ataupon saja nak tarik perhatian ke??bak kata salah sorg VIP yang terstalker akak nie yang teruja :



"Wow..Mmg i Suko"


ish3..bahye kak oii...pasni bawak2 le beringat & insafkan la diri tu biar selari dengan kenyataan tipikal akak ye..kang org cop cakap tak supe bikin lak :p

6 comments:

et berkata...

howttt~

FaizalSulaiman berkata...

RCW...mang meletup arr

sAzUwI berkata...

tgk tajuk jer dah leh teka saper..hehe

epol berkata...

et
~ (angguk2)

bro faizal
~ haha..tu pasal..bukan kata VIP..org bujang pon leh angau kot:p

bro sazuwi
~ takde sape dah..eh artis malaysia ramai janda kot..lol

Nazz@Purple berkata...

ish..ish..

Fida Jai OWN berkata...

DIA SANGAT CANTIK