bila cemburu bertukar sadis

Berita yang agak ngeri lagi kijam di pagi hari selasa di Harian Metro.


memang susah nak kawal emosi bila kewarasan xde dlm kepala kita nie..tapi kenapa sebab cemburu sampai sanggup bertindak kijam camni ye?cemburu sbb sayang atau sebab dendam?wallahualam



bab2 toreh menoreh mulut nie aku terus teringat kat The Joker alias kaki menoreh (bukan toreh pokok getah ye)..rasanya org yang toreh2 nie leh jadi perintis The Joker pasni -.-"



-KENAPA SERIUS SANGAT??-

10 comments:

FaizalSulaiman berkata...

ouhhh

sekarang sudah semakin kejam kan?

menakutkan..huhuhu

L.R berkata...

berita ngeri hari2... hari2 berita ngeri... dah rasa x selamat berada di mana2 walaupun umah sndri... huishh...

epol berkata...

bro faizal
~ dunia akhir zaman

sis LR
~ yang penting selalu beringat

sAzUwI berkata...

cemburu sangat pun x der gunernyer gak..
tak pasal2 bini jadik gitue..
saper rugi?

farah ain berkata...

kejamnyer..berdoalah..dikurniakan jodoh y soleh...

eD berkata...

Why so serious? coz..

http://icanhascheezburger.files.wordpress.com/2007/07/533267369_21815683be.jpg

Nazz@Purple berkata...

tu tak dgr lagi yg kes simbah isteri ngan cuka getah..ish..ish..pe la dunia ni kan..

epol berkata...

bro sazuwi
~laki jenis takde pegangan agaknye

cik farah
~amin :)

fared
~ lol'd :D

cik nazz
~malaysia menuju ke arah keruntuhan rumah tangga kah?

**Sy!eRA_N** berkata...

erk..seram..jgnla toreh..sakit tuu...huhu

Ili Nadhrah berkata...

hahahaha. why so serious..?? :D