lawak hari ini : Rajnikanth bikin filem baru


agak tension seminggu dua kebelakangan nie dengan kerja yang melambak..sekali sekala nak bergelak ketawa pon ape salahnye..so korang mesti kenal mamat macho cam gambar kat atas nie kan?sape leh lupa Padayappa @ Sivarji the boss..yang tak knal tu mmg jenis hantu cerita melayu@omputeh aje la..

bagi peminat geli mat, lawak gampang @ babak sedih condor hero hah nie ole2 aku bawak dari youtube:




yang nie episod 2 lak:



-kredit tubelawak-



-apa macam..ada lawak ka saia buat itu lawak..bikin picah purut ka tada picah-

7 comments:

FaizalSulaiman berkata...

yg ni memang klako la wehh hahahahahaha

sAzUwI berkata...

kreativiti tahap maksima punyer..
hehehe

eqbalzack berkata...

yg abg eq tau la, rajni nidah jutawan..belakon cite tamil je tu...hehe

epol berkata...

bro faizal
~layan lawak ala gampang syok gak..haha

epol berkata...

bro sazuwi
~kreatif..rasa nak tiru wat le skali..haha

epol berkata...

bro eq
~ dia nie epic hero tamil bro..jgn men2..nak isap rokok pon ade skill

Ili Nadhrah berkata...

aku da la minat filem rajinikanth! filem ari tu member aku cakap, tajini the robo. heheheh!!