aku tak bengap


apekah perasaan korang bila korang dihembur kata-kata kesat yang dapat menjatuhkan motivasi korang?

apakah tindakan korang bila sesuatu kemudahan yang korang dapat diambil serta merta dan tiada rundingan lagi dapat di buat?


-aku tak bengap-


post scriptum : bukan senang nak senangkan hati semua orang..sekali orang tak suka kita sampai bila-bila orang takkan sukakan kita

12 comments:

Fairuz Fazilah berkata...

hmm..no komen. err baidewei..nak tanya..ada kuar x kat dashboard abang ?

cik ngade ngade berkata...

mmg susah nak puaskan ati org.. saba je k.....

Cik Nathrah berkata...

sudah semestinya saya akan berasa baby r u down down down donw di situ~

L.R berkata...

owh... hanya mampu berkata... 'that's hurt!!!'

perasaan akan jd tingtong serta merta. down sgt2!!! huwaaaa T_T

auji berkata...

jom tengok aku tak bodoh ;p

FaizalSulaiman berkata...

sabaq na bro!

memang adakala down..kena bertahan ok=)

epol berkata...

fafa
~xkuar la fafa..asal ek?

epol berkata...

faz gedik
~ati org je nak pk susah gak

epol berkata...

natty
~bukan down dah nie..fall out tros

epol berkata...

kak LR
~mmg butthurt trase :(

epol berkata...

auji
~not in da mood :(

epol berkata...

bro fs
~thanx bro