aku dan............call girl?



3 hari lepas tengah syok syok aku melepak layan cerita asmaradana kat tv3..aku dapat call telefon dari 062331***...eh ehh sape plak yang call aku time2 nak maghrib nie..nombor dari telefon rumah lak tu...so nak di pendekkan cerita aku jawab la call tu~

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

aku : helo

gadis misteri : helo..errrr..leh saya cakap dengan elie?

aku : elie?eh eh sini xde nama elie..salah nombor kot (bila lak nama aku elie?..elly iskandar ke ..atau elie suriati yang dia nak cakap ni??)

gadis misteri : ooo yeke..sorry2


TRUUUTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

aku pon sambung la balik cerita asmaradana..alamak, termiss lak scene tiz zakiah..siot tol..layan punya layan handphone aku berbunyi lagi dengan dendangan ringtone yang agak klasik..nombor yang sama..ah sudah awek ni tak puas ati lagi agaknye..aku pon layan aje laa~

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

aku : helo..nak cari cik elie ye? (saje-saje wat2 tau)

gadis misteri : helo..a'ah..saya nak cari eli..elie ade?

aku : awak ni salah nombor kot..ini bukan nombor elie..sorry ye

gadis misteri : eh eh bukan ke?ni memang nombor elie kan?awak jangan main2

aku : haha..sorry la..awak memang salah nombor nie..awak check balik ye

gadis misteri : oooo yeke...bukan ke?sorry ye


TRUUUTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

laaaa x percaya la plak kat aku..aku yang sangat bersikap jujur pon diragui kejujuran..aish..sian pon ade gak kat minah nie..skali silap nombor dua kali daaa...sambung balik asmaradana..alamak...sam sudah kena tangkap basah sama natasha hudson..apee daa kantoi lak diorg ni..*trutt trutt* bunyi lagi handphone aku...nombor yang sama..ahh sudah minah nie sangat gigih mencari elie..siapakah elie? lowyar?majistret?ahli muzik?


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

aku : hello..sorry la awak salah nombor lagi nie (dengan nada tegas)

gadis misteri : eh eh..bukan2..saya bukan nak cari elie dah..saya saja nak tanye awak ni dok mana?

aku : ehhhhh...saya dok serdang (tetibe jujur)

gadis misteri : oooo...eh awak nie dah kawen ke bujang?

aku : (ahh sudah ape kes lak tanye status aku nie..lol)
a'ah, saya dah kawen dah..anak dah nak masuk 5 (gelak jap)


gadis misteri : alaaaaa yeke..hmmmm takpe la saya ingat bujang lagi..tak baik kan ganggu rumah tangga orang kan..kan kan kan (dengan nada manja)

aku : hahaha..ye lah (wow..sgt advance gadis misteri ni)

gadis misteri : ok..sorry ye ganggu...bye2



TRUUUTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


hahaha...lawak lawak..soalan cepu emas berdasarkan situasi ni:

agaknye kenapekah gadis misteri itu mencari elie dengan bersungguh-sungguh dengan mendail nombor yang sama?

  • kurang yakin yang dia dah tersalah nombor

  • dia ingat epol dan elie adalah orang yang sama

  • suara aku sangat macho seperti dato hasbullah awang


kesian elie sebagai kambing hitam untuk dijadikan alasan berborak mesra dengan aku buat kali ke-3 LOL (gelak guling guling macam tenggiling) :D



kalo gadis misteri tu macam nie confirm layan dlu borak2...ape ade hal, aku kan suami anak lima....kah kah kah




post scriptum : aku takot sebenarnya nak layan stranger..masa kecik2 dlu mak aku ajar jangan layan orang yang kita tak kenal..lol

18 comments:

Winnie Bunny berkata...

hahahah peminat hang kot epol..dia nk ngorat hang lah tu..

selipar buruk berkata...

hahahaha...ntah2 mkcik jual bege kat kafe serumpun 2 yg kol saje nak kcau ko.. =P

FaizalSulaiman berkata...

wahh

dia nak adjust ko neh:)hehehe

Tanpa Nama berkata...

pergh... ayat nk sdak jah mu ni kan..
hahahahahhaha

auji berkata...

lelaki lelaki haha T_T

yernterry berkata...

lawak la epol.
call girl x menahan
peminat tu.pewiitt

epol berkata...

winnie bunny
~ peminat melaui suara ke?bahye tol..lol

epol berkata...

cik lulu ~ aku pon rasa yang sama la..haha tapi nombor dia start 06..negeri sembilan tak silap

epol berkata...

bro fazial
~kalo nak adjust mesti kasi baekk punyee..lol

epol berkata...

anon
~sdak sengoti la..kui3

epol berkata...

cik auji
~ perempuan perempuan..jgn meroyan ye..keh3

epol berkata...

cik yern
~ layan x layan la..saya tidak market..lol

Fairuz Fazilah berkata...

hahahaha!!!! xley blah.

Fairuz Fazilah berkata...

hahahaha!!!! xley blah.

epol berkata...

fafa
~gadis misteri ke saya?lol

Fairuz Fazilah berkata...

both ;D

Nazz@Purple berkata...

jual mahal gak eh ko epol..

r u l e ~ berkata...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA~

*tak mampu nak kate ape2 :D