saya ada satu soalan!!! (soalan satu)





SOALAN 1


wakil penanya soalan : Encik Hairi (atau nama glamernye Mr. Hairy)



soalan : Kenapa kita cepat rasa bosan dengan sesuatu perkara?


contohnya :

  • bila xda kerja rasa bosan..bila dah ada kerja bosan pulak dengan kerja

  • kita berusaha untuk dapatkan sesuatu benda tu tapi bila kita dah dapat kita rasa bosan pulak? (haa yang ni selalu jadi kat aku)

  • kita rasa masa kita banyak dan bosan je hari-hari tapi kita tak dapat nak capai sesuatu hasil pon dari masa yang ada

  • hampir setiap hari mesti ada kita mengeluh (kategori bosan jugak ni)




post scriptum : aku pon bosan jugak kenapa aku terpikir nak tanya soalan macam ni..lol

8 comments:

Nazz@Purple berkata...

sebab manusiakan selalu tidak menghargai apa yg dia ada..kan..kan..

eqbalzack berkata...

buat benda yg kita suka bro...

cik ngade ngade berkata...

satu je x bosan... TNGOK BOLA...
kan?? hahahaa...
p/s>> comel gler orang utan tu..hehe.. XD

epol berkata...

cik nazz
~ rasanya betol..hehe

epol berkata...

bro eq
~ kalo dipaksa je wat yg tak suka..betol2

epol berkata...

cik poyoyo
~ takkan tgk bola je..life tarak..haha

FaizalSulaiman berkata...

itu yg leh kata..kita ni tak puas apa yang ada.sentiasa kena syukur walaupun aku kdg2 mcm tu gak.ahahahaha

selipar buruk berkata...

org utan 2 mcm ko la epul =P