klip video muzik karaoke dan isunya





lagu ni antara lagu yang familiar bagi peminat karok jamban yang tegar..kepada sesiapa yang tak tau..lagu ni dinyanyikan oleh kumpulan Scan - Kau dipaksa aku terpaksa




.
.
.
.

perhatikan dan hayati lirik dan lakonan model lelaki dan model perempuan ini


.
.
.
.
.


isunya :







**aku ketawa dengan kuatnya**



post scriptum : jadi model klip video camni pon kena bambu..kesian :p

10 comments:

FaizalSulaiman berkata...

hahahaha

tp ko pasan tak, video clip lagu2 karaoke ni main syot je.klakar pun ada.hahahaha

sian model tu.bape ntah kena bayo..

selipar buruk berkata...

haha. semadddddddd! =p

amal berkata...

heh.. memang seswai jadik model ubat nyamuk fumakilla je nih sepatutnya

Mr.IX berkata...

tu la pasal..smua orang nak jadi pengkritik.....hehe

Pencacai Alim berkata...

layannnn...

epol berkata...

bro faizal
~ ini memang kelakar XD

epol berkata...

selipar
~ semad?apekah?

epol berkata...

cik amal
~ kang model fumakila skang takde job lak

epol berkata...

mr ix
~pengaruh ralitu tv..bese le tu

epol berkata...

bro alim
~ lagu dia mmg layan