saya ada satu soalan!!! (soalan tiga)




soalan 3
wakil-wakil penanya soalan : Geng Bendang diketuai oleh adik Bob (2 dari kiri)



soalan : kami mempunyai masalah perhubungan dalam berkawan..asyik nak bertumbuk aje..tapi kami xde lah putus saudara...soalan kami ye encik epol,bagaimanakah untuk memenangi hati seorang kawan?





jawapan skema :
jangan risau ye adik2 dari Geng Bendang..biasalah takda benda yang takda masalah..sedangkan lidah lagi tergigit..inikan pulak suami isteri..hehe tapi korang bukan la suami isteri ye maupon isteri suami..benda2 camni jangan la nak dibawak bertumbuk berkelahi..silap tumbuk bengkak sebelah mata..cuba bawak berbincang..luahkan ape yang terpendam..selesai dengan cara matang dan berhikmah..buang yang keruh amek yang jernih (walopon korang selalu main lumpur)..insyaallah mujarab :)


-
-
-
-
-
-
-


jawapan aku :

ini cara paling best kalo nak memenangi hati seorang kawan (bukan sahabat)


Photobucket

mudah, senang, dan mujarab..LOL




post scriptum :berkawan biar seribu..tapi sahabat belum tentu cukup satu


4 comments:

FaizalSulaiman berkata...

kawan.

datang satu, hilang satu.

sahabat.

susah nak cari dalam dunia. dalam sejuta kawan yg claim 'kita bestfirend', mungkin tak ada yg jadik sahabat.

buddy berkata...

hoho...
sungguh menarik jawapan incik epol..
dah jd kaunselor skrg nmpknye...
hehe =)

keeps on blogging..
enjoy to share ur thoughts =)

epol berkata...

bro faizal
~ sgt setuju dgn anda

epol berkata...

buddy
~ xsetaraf lagi jadi kaunselor..haha skang pon x terurus blognye :p