bila hidup dah terasa bosan



di mana kehidupan aku yang dulu?


takda masa untuk relaks

takda masa untuk fokus dengan master

takda masa untuk bersukan

takda masa untuk diri sendiri

takda masa untuk segala-gala




post scriptum : demi masa..sesungguh manusia kerugian

8 comments:

Nazz@Purple berkata...

kalau xda masa sebab dh terisi dgn sesuatu yg berfaedah..xpe la awk..

FaizalSulaiman berkata...

aku setuju ngan nazz, bro.kalau dah terisi ngan sesuatu yg berfaedah, tak perlu disesalkan:)

yernterry berkata...

mana masa tu pergi epol?

L.R berkata...

cari balik masa itu. all da best!!~

epol berkata...

cik nazz
~ hehe..berfaedah dan memerlukan masa terluang juga :)

epol berkata...

F.S
~ tidak pernah sesal..cuma hampa

epol berkata...

cik yern
~ tu la cari tak jumpa..macam pelisit masa tu berlalu pergi :/

epol berkata...

LR
~ masa lepas tak leh nak di cari..masa akan datang perlu di rancang..kan? :)