buang tebiat ala superhero



Bulan puasa ni menyebabkan aku dijangkiti satu tabiat yang pelik, iaitu tabiat tak boleh tidur malam dan tidur di siang hari. Adakah ini tabiat atau buang tebiat? Dah puas aku cuba memperbaiki tabiat pelik ni. Terima kasih juga kepada bakal kerjaya yang tak sampai-sampai lagi surat interviewnya yang membolehkan aku meneruskan tabiat yang kurang sihat ni.

Aku ingat aku nak tempah baju raya untuk tahun ni. Baju raya berkonsepkan Batman. Agak style gak. Barulah selari dengan tabiat "tak-boleh-tidur-malam" aku ni. 



Manalah tau. Mungkin aku dapat merealisasikan baju raya macam ni.

3 comments:

FaizalSulaiman berkata...

kalau boleh, memang ko adalah manusia pertama berbaju raya sebegitu rupe.hehe

jam biologi dah tak betoi neh

Nazz@Purple berkata...

suatu kelebihan tu..leh beribadah lebih kan diwktu mlm..

L.R berkata...

jangan lupa tempah batman mobile gak. haha

akan meriah hari raya anda nanti. (^___^)v